Arhivska stran tekmovanja v šolskem letu 2014/15




Fotografije s slavnostne podelitve priznanj tekmovanja Slovenščina ima dolg jezik 3, Kinodvor, 17. april 2015

FOTO: Nejc Virant
  
 





 
 
 
Obvestilo 30. 3. 2015, posodobljeno 15. junija 2015

Rezultati državnega tekmovanja Slovenščina ima dolg jezik, Književnost na filmu 3:

tekmovalni izdelki, ki so se uvrstili na državno tekmovanje, in priznanja


Osnovna šola

Ocenjevalna komisija: Miha Hočevar, Klavdija Kranjc Jensterle, Andrej Rozman Roza, Matjaž Zaplotnik

- 7. do 9. razred: Gašper in Jan, Oh, ta rjavolaska, Ko zorijo jagode, Kaotične sanje, Krt na netu, Koder plavih las, Pri nas doma, Potolčeni kramoh, Invazija, Nekoč, Eden preveč, Ljubezen je slepa, Sevniška Rozi, Rozamunda, Vse za ljubezen 


1. mesto v kategoriji in zlato priznanje: OŠ Hruševec Šentjur – Krt na netu (po lit. predlogi S. Townsend: Skrivni dnevnik Jadrana Krta)


Tekmovalci: Maša Gregorčič, Jernej Novak, Jaša Stojimirovič, Matjaž Centrih, Zala Kramperšek

Mentorici: Nataša Schell Bratina, Katja Gajšek

Ocena: Film je duhovita in dinamična vsebinska in tehnološka posodobitev znane literarne predloge. Je filmski izdelek, ki je v svoji kategoriji pokazal največ, in je hkrati šolski primer aktualizacije umetnostnega besedila na filmu. Krt je v filmu prav tak kot v knjigi – zakompleksan, prepričan, da ga nihče ne razume, ker je intelektualec, žrtev domačih in šolskih razmer. Za zapis svojih razmišljanj si izbere medij 21. stoletja – spletno stran z video dnevnikom, kamor vabi sledilce, naj komentirajo njegovo razmišljanje in dogajanje, kar je narejeno v obliki tvitov, ki se pojavljajo v spodnjem delu ekrana.

Film je kljub posodobitvam ohranil vse bistvene elemente originalnega dela: mozolje, starševske prepire, soseda Lucasa, upokojenca Berta, prijatelja Nigela (Nika), Jadranovo navdušenje nad literaturo in popularno glasbo ter seveda zaljubljenost v sošolko Pandoro. V desetih minutah iz Krtovega pripovedovanja in posameznih igranih kadrov z lahkoto zgradimo celotno vsebino. Če se vse dogajanje okoli domačih razmer odvija izredno hitro, pa so si ustvarjalci vzeli čas, ko so razvijali Krtovo ljubezensko zgodbo s Pandoro, saj je njegovo osvajanje upočasnjeno, umaknjeno od digitalnih medijev.

Film je vrhunski, zabaven in dodelan. Znatno presega osnovnošolski nivo in je po mnenju članov komisije celo najboljši film letošnjega tekmovanja. Izjemno spretna aktualizacija prinese duh časa in naredi celo pripoved nadvse verjetno. Vse je premišljeno izbrano, od lokacij, do rekvizitov in kostumov do glasbe in zato tudi deluje. Tudi igralec je primerna faca. Bravo!

 

Srednja šola

Ocenjevalna komisija: Miha Hočevar, Andrej Rozman Roza, Senija Smajlagič, Sonja Žežlina

 
- 1. in 2. letnik gimnazije: Najina zgodba, Razred, Dramilo, Antigona, Na travi, Zeleni Jurij

1. mesto v kategoriji: Gimnazija Poljane – Dramilo (po lit. predlogi V. Vodnika: Dramilo)

Tekmovalci: Max Rakušček, Alma Zupan, Lara Zupan; mentorici: Darinka Marc, Nina Ostan

Ocena: Film je zanimiva aktualizacija vsem znane razsvetljenske pesmi. Narodobudna pesem iz samega začetka slovenske narodne zavesti je uporabljena kot izhodišče za prikaz nič kaj optimističnega stanja naše sodobnosti, ki s svojim kontrastom Vodnikovim optimističnim trditvam o odlikah naše dežele zbudi v gledalcu potrebo po novem Dramilu.

V filmu je prikazana socialna tema skozi ironične oči, verzi so vključeni kot iztočnice za kritično-distančno domovinsko temo. Gre za estetsko  združitev slike in besede. Besedilo je v celoti predstavljeno, kar omogoči razumevanje tudi tistim, ki ga sicer ne poznajo. Izpostavljen je naslovni motiv dramljenja. Sporočilo pa je usmerjeno predvsem v okoljsko problematiko. Film bi bil še boljši, če bi aktualizirali več vidikov. Dokazuje, da je gostobesednost ob sliki odveč, saj uspe z malo besedami povedati vse. Slika je dovolj zgovorna.

Film poleg zanimive aktualizacije besedila ponuja tudi zrel filmski eksperiment. Avtorji se kljub mladosti soočajo z mrakobnostjo vsakdana, tako da film deluje kot dejansko generacijsko dramilo. Avtorji prikažejo zavidljiv nivo filmskih znanj, od kadriranja, izbora lokacij, uporabe naravne osvetlitve, do montaže in zvočne opreme.




- 3. in 4. letnik gimnazije: V meni – človek je samemu sebi pekel, Sam, Ali me imaš rad/a?, Za zaprtimi vrati, Krive so rože, Kinematograf, Samorastniki, Uspavanka, Dom, Obraz hinavščine, Skodelica kave, Telečja pečenka, Gobice
1. mesto v kategoriji in zlato priznanje: Gimnazija Koper – Obraz hinavščine (po lit. predlogi Moliera: Tartuffe)

Tekmovalci: Helena Šukljan, Anže Vrčon, Teo Bezjak, Iva Puhov, Vid Miklavčič; mentor: Alen Mesarić
Ocena: Dijaki so uspešno prenesli literarno predlogo v sodobni svet, v njim znano okolje. Že v naslovu so izpostavili hinavščino, na kateri so zgradili osrednji lik v filmu. Prevarantstvo in stremuštvo so postavili bolj v ozadje, kar je za dijaške okoliščine povsem razumljivo. Dobra je igralska zasedba in vloge so prepričljivo odigrane. Sporočilo je jasno izraženo. Film bi bil še bolj učinkovit, če bi pustil bolj odprt konec.

Dobro so izkoristili vse sodobne tehnične možnosti. Filmska zgodba je tekoča in razumljiva. Zvrst izhodiščnega besedila kar kliče po komičnosti.

Film je mladostna aktualizacija značajske hinavščine v želji po družbeni uveljavitvi. Vsebuje veliko dialoga, ki pa je utemeljen in dobro izpeljan. Preseneti predvsem z igro, ki bi lahko zaradi obilice dialoga izpadla gledališko, čemur so se avtorji izognili in jezik približali današnjim gledalcem. Dobra montaža daje potrebno dinamiko, tudi struktura filma je primerna in jasna.

Film poleg zanimive aktualizacije besedila ponuja tudi zrel filmski eksperiment. Avtorji se kljub mladosti soočajo z mrakobnostjo vsakdana, tako da film deluje kot dejansko generacijsko dramilo. Avtorji prikažejo zavidljiv nivo filmskih znanj, od kadriranja, izbora lokacij, uporabe naravne osvetlitve, do montaže in zvočne opreme.


- Priznanje za posebne dosežke: Dvojezična srednja šola Lendava – Gobice (po lit. predlogi T. Šalamuna: Gobice II)

Tekmovalci: Ana Mari Koroša, Álmos Kovač, Peter Bernad, mentorja: Štefan Kardoš, Tibor Tomšič

Ocena: Tekmovalci so drzno izbrali svoje izhodiščno besedilo. Film, ki so ga posneli, je duhovita in igriva interpretacija prav takšne Šalamunove pesmi, s svojim dobesednim razumevanjem posameznih verzov iz navidez abstraktne pesmi naredi zgodbo.

Aktualiziran je z mladostno problematiko omamljanja in zabave.

Gre za prikaz Šalamunove pesmi, kot jo razumejo dijaki, vključno z naslovnim pojmom: gobice. Nepredvidljiv in duhovit je tudi konec, in čeprav je film kratek, je sporočilo učinkovito.

Za šolske razmere kar bogata produkcija, s primernimi lokacijami, statisti, osvetlitvijo. Edini očitek bi lahko bil na rekvizit, lisičke pač nimajo halucinogenih učinkov. Šalo na stran, učinkovita uporaba subjektivnega pogleda, kjer kamera prikazuje to, kar vidi zadeti junak, gledalce prepriča in popelje v svet nevarnosti in paranoidnosti omame.


Srednja strokovna šola: Vihar, Croquis

- 1. mesto v kategoriji: Dvojezična srednja šola Lendava – Croquis (po lit. predlogi J. Menarta: Croquis)

Tekmovalci: Simon Vuk, Kaja Kocon, Iris Zver, Dominika Černi; mentorja: Štefan Kardoš, Tibor Tomšič

Ocena: Film je zelo neposreden prenos pesniškega besedila v filmsko zgodbo, kar pesem že sama ponuja. Premalo je sicer intimnega spraševanja o smislu bivanja; sanje o lepi deklici ostajajo preveč zgolj sanje o telesnem, poudarili bi lahko zmožnost in pomen sanjanja, domišljije nasploh.

Film je posnet na način reklamnega spota, vendar s prepričljivo poanto, duhovit, zlasti pri prikazu streznitve v realnem življenju. Glavni avtor v filmu prikaže visok nivo znanja in talenta iz osnovnih prvin filmskega ustvarjanja. Dobra kamera, pravilno kadriranje in s tem orientacija gledalca, učinkovita montaža, skratka režija, ki preprosto zgodbo brez odvečnih kadrov naredi verjetno in učinkovito.

Film je mladostna aktualizacija značajske hinavščine v želji po družbeni uveljavitvi. Vsebuje veliko dialoga, ki pa je utemeljen in dobro izpeljan. Preseneti predvsem z igro, ki bi lahko zaradi obilice dialoga izpadla gledališko, čemur so se avtorji izognili in jezik približali današnjim gledalcem. Dobra montaža daje potrebno dinamiko, tudi struktura filma je primerna in jasna.

Film poleg zanimive aktualizacije besedila ponuja tudi zrel filmski eksperiment. Avtorji se kljub mladosti soočajo z mrakobnostjo vsakdana, tako da film deluje kot dejansko generacijsko dramilo. Avtorji prikažejo zavidljiv nivo filmskih znanj, od kadriranja, izbora lokacij, uporabe naravne osvetlitve, do montaže in zvočne opreme.



- Priznanje za posebni dosežek: Srednja šola za oblikovanje in fotografijo Ljubljana – Vihar (po lit. predlogi M. J. Lermontova: Jadro)

Tekmovalci: Žan Peternelj, Miha Skrt, Eva Križaj; mentorja: Boštjan Božič, Betka Pohlin

Ocena: V filmu je lepo prikazano nasprotje med željami in stvarnostjo ter silna želja po vznemirjenju, ki romantičnega človeka tako preganja.

Čeprav sta izpuščena motiva morja in sonca ter se motiva viharja in jadra pojavita samo ob koncu oz. v naslovu, je povsem razumljiva miselna naravnanost pesmi. Pesem, ki je nastala, ko se je mladi Lermontov soočal s pomembnimi življenjskimi odločitvami, je prevedena v filmsko zgodbo ravno tako mladega poslovneža. Ta si želi pretrgati z rutino vsakdanjika. Čutiti je njegovo naveličanost, odtujenost, osamljenost.

S fotografijo so avtorji ustvarili vzdušje romantičnih slik, sporočilo je aktualizirano in učinkovito, moderno, čeprav že nekoliko oddaljeno od mladostniškega sveta, to je poslovni svet.

Fotografija pri tem filmu dosega že skoraj profesionalno raven in je povsem primerna zgodbi o skrajni odtujenosti. Celotna produkcija je na res visokem nivoju, čuti se, da imajo avtorji veliko znanja s področja estetike, fotografije in oblikovanja.



Vsem tekmovalcem, zmagovalcem in nagrajencem ter njihovim mentorjem iskreno čestitamo!





____________________________________________________________________
30. 30. 2015


Zaključna prireditev tekmovanja, na kateri si bomo ogledali nagrajene filme in podelili priznanja tekmovalcem in potrdila mentorjem bo v petek, 17. aprila 2015, ob 12. uri v Kinodvoru.

Vljudno prosimo, da nam do 10. aprila 2015 pošljete prijave za rezervacijo sedežev v Kinodvoru na naslov znam.sds@gmail.com, saj je število mest omejeno. Prednost pri rezervaciji imajo nagrajenci državnega tekmovanja in njihovi mentorji. Prevzem vstopnic bo najkasneje 15 minut pred prireditvijo.

Veselimo se srečanja!

dr. Mojca Nidorfer Šiškovič
vodja tekmovanja



Obvestilo 9. 3. 2015


Regijsko tekmovanje je za nami, prejeli smo rezultate naslednjih pokrajinskih društev:
SD Kranj, SD Jesenice, SD Maribor, SD Celje, SD Posavja, SD Koper, SD Dolenjske in Bele krajine, SD Prekmurja, Prlekije in Porabja in SD Ljubljana. 

Srebrna priznanja prejmejo naslednji tekmovalni izdelki:

Osnovna šola

7. do 9. razred:
Gašper in Jan, Oh, ta rjavolaska, Ko zorijo jagode, Kaotične sanje, Gal Jota, Malca, Krt na netu, Koder plavih las, Vedno prav?, Pri nas doma, Potolčeni kramoh, Invazija, Nekoč, Eden preveč, Ljubezen je slepa, Sevniška Rozi, Krvava kitica, Rozamunda, Vse za ljubezen 

 

Srednja šola

1. in 2. letnik gimnazije:

Najina zgodba, Razred, Dramilo, Antigona, Na travi, Zeleni Jurij, Za zaprtimi vrati

 

3. in 4. letnik gimnazije:
V meni – človek je samemu sebi pekel, Sam, Ali me imaš rad/a?, Za zaprtimi vrati, Krive so rože, Kinematograf, Samorastniki, Uspavanka, Dom, Obraz hinavščine, Skodelica kave, Telečja pečenka, Gobice ll

Srednja strokovna šola:

Vihar, Domače branje, kdo bo tebe ljubil, Croquis


Čestitke tekmovalcem in mentorjem ter lepa hvala pokrajinskim društvom za izvedbo tekmovanja!

 
 
Obvestilo 12. 1. 2015
 
 
Spoštovani mentorji,
 
 
bliža se rok za oddajo tekmovalnih izdelkov, na šolsko tekmovanje jih je treba poslati do 29. januarja 2015.
 
Ne pozabite hkrati poslati skenirane prijavnice tudi organizatorju tekmovanja na naslov znam.sds@gmail.com, kot je napisano tudi v Razpisu. 
 
 
Uspešno pripravo izdelkov vam želimo in lep pozdrav,
 
Mojca Nidorfer Šiškovič
vodja tekmovanja
 
 
 
 
 
 
RAZPIS

3. tekmovanja iz znanja slovenščine Slovenščina ima dolg jezik

Književnost na filmu 3

 

Slavistično društvo Slovenije bo v šolskem letu 2014/2015 organiziralo 3. tekmovanje iz znanja slovenščine Slovenščina ima dolg jezik za osnovne in srednje šole. Tema 3. tekmovanja je enaka kot v prejšnjih letih – književnost na filmu. Učenci in dijaki se bodo preizkusili v izdelavi kratkega filma po literarni predlogi. Literarno predlogo si bodo tekmovalne skupine izbrale same izmed knjižnih del, ki so predvidena v učnih načrtih za slovenščino na posamezni stopnji tekmovanja.

Tekmovanje bo potekalo v skladu s Pravilnikom o tekmovanju osnovnošolcev in srednješolcev v znanju slovenščine Slovenščina ima dolg jezik (v nadaljevanju Pravilnik tekmovanja), objavljenim na spletnih straneh Slavističnega društva Slovenije.  Na dnu spletne strani si lahko ogledate Arhiv prvih dveh tekmovanj in najkakovostnejše filme, ki so prejeli najvišja priznanja.

 

        1.   Cilji tekmovanja

Glavni cilj tekmovanja je spodbuditi delo učencev in dijakov s književnimi besedili: spoznavanje s sestavinami književnih del, z možnostmi njihovega poustvarjanja in s prenosom književnega dela v filmski jezik. Obenem so cilji tekmovanja spodbuditi ustvarjalno rabo slovenščine, spoznavanje s sodobnimi mediji ter skupinsko delo učencev in dijakov.

 

         2.   Ravni in tekmovalne kategorije

Tekmovanje bo potekalo na šolski, regijski in državni ravni.

Organizatorice tekmovanja na šolski ravni so šole, na regijski ravni pokrajinska društva Slavističnega društva Slovenije in na državni ravni Slavistično društvo Slovenije.

 

Tekmovalne kategorije:

1.   4. do 6. razred osnovne šole;

2.   7. do 9. razred osnovne sole;

3.   7. do 9. razred osnovne šole s prilagojenim programom;

4.   1. in 2. letnik gimnazije;

5.   3. in 4. letnik gimnazije;

6.   strokovna šola;

7.   poklicna šola.

 

3.   Tekmovalne skupine

Sestavlja jih od 3 do 5 učencev oz. dijakov (lahko heterogene skupine v okviru iste tekmovalne kategorije) za posamezno tekmovalno kategorijo,  mentor, lahko tudi somentor. Tekmovalno skupino sestavljajo avtorji: scenaristi, režiserji, montažerji.  Ostali učenci ali dijaki lahko sodelujejo kot dodatna tehnična ali igralska ekipa.

 

4.  Prijava na tekmovanje

Na tekmovanje se prijavijo mentorji in somentorji. Prijave na tekmovanje potekajo od objave razpisa 19. junija do 5. septembra 2014 preko e-pošte na naslov znam.sds@gmail.com. Prijava mora vsebovati ime in naslov šole, podatke mentorja in somentorja (če ta sodeluje), ime pokrajinskega Slavističnega društva in izjavo o članstvu. Prijavo (obrazec je dosegljiv v DOCX formatu) je potrebno poslati v skenirani obliki.

 

5.   Prijavnina

Prijavnina znaša 20 evrov za mentorje in somentorje člane Slavističnega društva ter 25 evrov za nečlane. Plačati jo je potrebno do 15. septembra 2014. Račune bomo na šole poslali po prejetih prijavah. 

 

6.   Izobraževanje za mentorje in somentorje

Potekalo bo v Ljubljani, v soboto, 20. septembra 2014 (1. del: 8-urni program) in v sredo, 15. oktobra 2014, popoldne (2. del: 4-urni program). V okviru 8-urnega programa bodo mentorji in somentorji pridobili ustrezne informacije o poteku in vsebini tekmovanja, izbiri literarnega besedila, pripravi scenarija, pisne predstavitve in filma. Udeleženci bodo prejeli potrdilo o udeležbi na seminarju z Zavoda za šolstvo, ki se upošteva pri napredovanju. Cena izobraževanja je 35 evrov za člane Slavističnega društva in 40 evrov za nečlane. Prijava je možna do 5. 9. 2014.

 

7.   Udeležba na tekmovanju in tekmovalni izdelki

Tekmovalne skupine pošljejo organizatorju tekmovanja na šoli:

         izpolnjeno in podpisano ter žigosano prijavnico (v DOCX);

         DVD s posnetim kratkim filmom;

         pisno predstavitev izdelka (pribl. 600 besed);

         literarno predlogo z bibliografskimi podatki (v papirnati obliki);

         izpolnjena in podpisana soglasja staršev za javno objavo rezultatov (izjava v DOCX).

Samo skenirano prijavnico pošljejo tekmovalne skupine tudi organizatorju tekmovanja, in sicer na e-naslov: znam.sds@gmail.com, najkasneje do 29. januarja 2015.

 

8.   Navodila za pripravo in oddajo izdelkov

Tekmovalne skupine za literarno predlogo izberejo krajše, zaokroženo besedilo, ki je v skladu z učnim načrtom za slovenščino v osnovnih in srednjih šolah. Pri prenosu literarne predloge na film morajo upoštevati ključne elemente in sporočilnost književnega dela. Priprava scenarija je pripomoček za izvedbo filma, ki pa ga ni potrebno oddati. 

Pisna predstavitev:

-          dolžina ok. 600 besed;

-          vsebina:

    1.   povzetek literarne predloge;

    2.   obrazložitev izbora literarne predloge;

    3.   predstavitev prenosa literarne predloge na film;

    4.   opis do treh glavnih likov.

 

Film:

        nosilec: DVD;

        dolžina filma: od 2 do 10 minut;

        uvodni napis mora vsebovati naslov literarne predloge;

        avtorji  filma (scenaristi, režiserji in montažerji) morajo biti navedeni v uvodnih ali zaključnih napisih.

Avtorske pravice za literarno predlogo, glasbo itn. morajo biti urejene, tj. potrebno je pridobiti soglasje avtorja za uporabo besedila in glasbe, in to navesti v zaključnih napisih.

Uporabljene vire je potrebno citirati.

Tekmovalni izdelki ne smejo biti javno objavljeni pred razglasitvijo končnih rezultatov.

Učenci oziroma dijaki morajo tekmovalni izdelek, tj. film in pisno predstavitev, v celoti pripraviti sami, tudi snemanje in montažo, brez profesionalnih sodelavcev (izjava na prijavnici). Mentorji in somentorji jih usmerjajo, jim svetujejo, priporočena je organizacija izobraževalnih delavnic pred pripravo in snemanjem filma ipd.

Priporočena literatura in viri:

        Jean-Claude Carrière, Pascal Bonitzer, 2000: Scenaristova vadnica. Ljubljana: Cankarjeva založba.

        Louis Giannetti, 2008: Razumeti film. Ljubljana: UMco, Slovenska kinoteka.

        Elliot Grove, 2010: 130 projektov za uvod v snemanje filmov. Ljubljana: UMco, Slovenska kinoteka.

        Robert McKee, 2008: Zgodba: substanca, struktura, stil, načela scenarističnega pisanja. Ljubljana: UMco.

        Stojan Pelko, 2005: Filmski pojmovnik za mlade. Založba Aristej. Zbirka Pojmovniki, 4. knjiga.

        Poglej si z novimi očmi!, 2006: Vodnik za poučevanje tri- do enajstletnih otrok o filmu in televiziji, namenjen vzgojiteljem, učiteljem in staršem. Ljubljana: UMco, Slovenska kinoteka.

        Poglej s z novimi očmi! 2, 2006: Vodnik za poučevanje najstnikov o filmu in televiziji, namenjen učiteljem in staršem. Ljubljana: UMco, Slovenska kinoteka.

        Predavanje Ivana Merljaka: http://videolectures.net/rtk2011_merljak_film/

        Matevž Rudolf, 2013: Ko beseda podobo najde: slovenska literatura in film v teoriji in praksi. Ljubljana: UMco, Slovenska kinoteka.

        Barbara Zorman, 2009: Sence besede: filmske priredbe slovenske literature (1948–1979). Koper: Založba Annales.

 

9.   Ocenjevanje izdelkov

Izdelki bodo ocenjeni z opisno oceno.

Splošni kriteriji ocenjevanja na tekmovanju so:

                    kakovost;

                    vloženi trud;

                    metode dela;

                    raziskovalni pristop.

 

Posebni kriteriji ocenjevanja so:

        kakovost pisne predstavitve;

        poustvarjalnost: prenos literarne predloge na film, upoštevanje ključnih elementov in sporočilnosti literarne
            predloge;

        izvirnost pristopa in celovitost filma;

        filmski jezik: režija, montaža, kamera, scenografija, zvok, dialog, igra;

        etika.

 

 10.                 Potek tekmovanja

Šolsko tekmovanje

Rok za prijave in oddajo izdelkov za šolsko tekmovanje je 29. januar 2015. 

Tekmovanje na šolah bo izvedeno v tednu od 2. do 6. februarja 2015. Rezultati bodo objavljeni na spletni strani šol 9. februarja 2015 (neuradni) in 14. februarja (uradni).

Prijavnice in izdelke sprejemajo šolske tekmovalne komisije v skladu z navodili državne komisije in s Pravilnikom tekmovanja. V šolskih komisijah sodelujejo kot člani dva učitelja in učenec oz. dijak. Šolske komisije ocenijo izdelke opisno, in sicer preverijo, ali oddani izdelki ustrezajo zahtevam, ki so navedene v 7. in 8. točki Razpisa. Izdelki, ki zadostijo kriterijem iz 7. in 8. točke Razpisa, so nagrajeni z bronastim priznanjem. Nato med tekmovalnimi izdelki s pomočjo kriterijev iz 9. točke Razpisa komisije izberejo tri najboljše izdelke v posamezni kategoriji za regijsko tekmovanje. Zapisnik o šolskem tekmovanju shranijo v skladu s Pravilnikom tekmovanja.

 

Regijsko tekmovanje

Šolske tekmovalne komisije pošljejo prijavnice in izdelke z opisnimi ocenami največ treh najboljših tekmovalnih skupin iz vsake kategorije pristojnemu pokrajinskemu Slavističnemu društvu za regijsko tekmovanje do 17. februarja 2015.

Regijsko tekmovanje bo izvedeno v tednu od 2. do 6. marca 2015. Rezultati bodo objavljeni na spletni Slavističnega društva Slovenije, Sekcije Znanost mladini, 9. marca (neuradni) in 14. marca 2015 (uradni). V regijskih ocenjevalnih komisijah sodelujejo trije člani, dva člana pristojnega pokrajinskega Slavističnega društva, tretji član je lahko tudi zunanji, ki jih imenuje vodstvo pokrajinskega Slavističnega društva. Komisije ocenijo izdelke opisno v skladu z navedenimi kriteriji za ocenjevanje  iz 9. točke Razpisa ter navodili za pripravo in oddajo izdelkov (7. in 8. točka Razpisa). Izdelkom, ki izpolnjujejo kriterije, podelijo srebrna priznanja, in med tekmovalnimi izdelki izberejo v skladu z 9. točko Razpisa tri najkakovostnejše v posamezni kategoriji za državno tekmovanje. Zapisnik o regijskem tekmovanju shranijo v skladu s Pravilnikom tekmovanja.

 

Državno tekmovanje

Pokrajinska društva Slavističnega društva Slovenije pošljejo prijave, in sicer največ tri najkakovostnejše izdelke v vsaki kategoriji, ter zapisnik regijskega tekmovanja na državno tekmovanje, na naslov Slavističnega društva Slovenije (s pripisom: Za tekmovanje), Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana najkasneje do 17. marca 2015 (velja poštni žig)

Državno tekmovanje bo izvedeno v času od 23. do 27. marca 2015. Rezultati bodo objavljeni 30. marca 2015 (neuradni) in 4. aprila 2015 (uradni) na spletni strani Slavističnega društva Slovenije. Izdelke bo ocenjevala štiričlanska državna ocenjevalna komisija, sestavljena iz članov Slavističnega društva Slovenije in strokovnjakov s področja literarnega in filmskega ustvarjanja.

 

11. Zaključek tekmovanja s podelitvijo priznanj in nagrad

Predstavitve najboljših izdelkov ter podelitev priznanj in nagrad tekmovanja bo v petek, 17. aprila 2015.

Za kakršnekoli dodatne informacije smo vam na voljo na elektronskem naslovu znam.sds@gmail.com.

Veselimo se sodelovanja šol, učiteljev, učencev in dijakov ter pokrajinskih društev Slavističnega društva Slovenije v okviru tretjega tekmovanja in vas lepo pozdravljamo.

 

Dr. Mojca Nidorfer Šiškovič l.r.                                  Red. prof. dr. Boža Krakar Vogel l.r.

vodja tekmovanja                                                   predsednica Slavističnega društva Slovenije                                                                       

 

Ljubljana, 10. junij 2014

Pomembni datumi tekmovanja:

-          prijava mentorjev in somentorjev: od 18. junija do 5. septembra 2014

-          plačilo prijavnine in izobraževanja: 15. september 2014

-          izobraževanje mentorjev in somentorjev: 20. september 2014 (celodnevno), 15. oktober 2014 (poldnevno
            nadaljevalno)

 -         prijava na šolsko tekmovanje: 29. januar 2015

-          razglasitev uradnih rezultatov šolskega tekmovanja: 14. februar 2015

-          prijava na regijsko tekmovanje: 17. februar 2015

-          razglasitev uradnih rezultatov regijskega tekmovanja: 14. marec 2015

-          prijava na državno tekmovanje: 17. marec 2015

-          razglasitev uradnih rezultatov državnega tekmovanja: 4. april 2015

-          podelitev priznanj in nagrad: 17. april 2015.

 




GLEJ TUDI:








Nazadnje posodobljeno 14. 4. 2015.



Comments